120109

Hello !

Igår vart det en visit i nyköping/flen, hälsade på kusinerna som snart ska flytta. Det var länge sen, och väldigt trevligt tycker jag. Vi gjorde en god gärning och hjälpte en stackars liten fågel som låg på rygg, den var dock väldigt chockad, men flög tillslut iväg med sina vänner.

Det var jätte hemskt igårkväll, kunde inte sova. Och det hjälpte inte med grannar som skrek på varandra klockan 1 på natten. Sen så blåste det också, väldigt mycket.
Men i morse, till min lycka, så fick jag skjuts. Väldigt skönt att slippa stress. Hade dock väldigt ont i halsen så jag var inte med på träningen. Men sen stressade vi och hann, det blir hårt Cissi, de resterande veckorna! Men sen så hade vi lektion, och efter det så blev det håltimme.
Det var liksom delade uppfattningar av schemat, skumt värre... Tillslut kom tanten och vi fick sluta kvart i 4.
Jag tog pendeln till älvsjö och sedan bussen, hem till min kära hund.

Nu 2 timmar senare så sitter jag hemma hos mamma, som bakar bullar. Fett gott.
Snart kommer pappa och sen ska vi handla lite och sen ere plugg som väntar.



// Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0