100109

Goddag
Idag har jag inte gjort så mycket, jag åkte till pocket shop på götgatan och skulle köpa en bok. Väl där inne så hittade jag boken jag letade efter, men den fanns bara på engelska. Eftersom att jag verkligen ville ha den så köpte jag den ändå. Så nu har jag en 800 sidors bok på engelska. Det ska bli riktigt intressant.
Efter det så åkte jag vidare till farsta i hopp om att hitta ett skrivhäfte, men icke. Fortsatte vidare till högdalen där jag sedan hittade ett, utan matte del. Så jag fick helt enkelt köpa det separat. Sen efter det så har jag läst lite och nu på kvällen kände jag för att använda mitt matte häfte till något annat än matte. Så nu har jag ritat ett tag, och resultatet blev ännu en gång utan ögon, kan inte rita det.

Så är det med det, nu ska jag tvätta bort blyertsen från händerna. (Det är hårt att vara vänsterhänt)

// Micaela



Matte häften kan ju komma till nytta...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va bra du ritar kussen ;) <3

2009-01-18 @ 16:22:59
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0