010209

Hejsan!
Idag har jag inte gjort så mycket mer än det jag gjorde igår. Dagen började dock med en promenad med hunden, och sedan blev det film. När jag sedan efter 1 timme och 26 min senare konstaterat att filmen jag tittade på inte var bra så började jag att städa. Tillslut så gick jag ut till parken nedanför där jag bor och lekte med vovven, han vart dock lite gla. En gla hund e en bra hund.
Efter att ha hemtat några saker hos mamma så har jag nu kommit hem igen, ska snart äta och sen blir det tapetsering.

Vill även säga good luck till min underbart duktige bror som härmed ska vinna alla matcher i storvreta. Ska väl förmodligen åka dit på Söndag och kolla på finalen, ska bli skoj.




Det var allt jag hade på hjärtat!

// Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0