Uppdrag England...

Japp nu sitter jag här igen, vid datorn. Har pluggat nu som attan, trots att den nya säsongen av House har börjat. Får kolla den nästa gång istället. Jag orkar inte skriva något om dagen som varit, är väldigt trött och vill se klart filmen jag påbörjade igårkväll. 

I 3an så väntar två veckors praktik, och vem vill vara i sverige? Not me. Så jag har bestämt mig för att praktisera i England och steg nummer ett, boende. Det måste jag fixa, på så sätt att jag ska kontakta min mammas kusin och fråga om jag kan bo hos dem. Sedan problem nummer två, vad fan ska jag göra? Och det ska troligtvis vara idrottsrelaterat, så jag får nog ligga i. Om jag verkligen vill detta, som jag velat länge så är det nog inte för tidigt att börja kolla lite redan nu. Så det hade jag tänkt mig. 

Men nu ska jag bege mig, cya. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0