Spackel och vitfärg...

Ja det finns ju några ord som kan förklara denna dag, måleri, kakor, hund och disneychannel. Lite roligt allt de där. Pappa och jag började med projekt måla köket, det blev ju, hm... vitt. Väldigt vitt, men betydligt bättre och fräschare än innan. Sen så bakade jag kakor igår som jag skulle haft till melodifestivalen, men som alltid så lyckas man bli klar när skiten är slut. Men så nu idag så har jag och hunden ätit kakor, och vandrat i snöstormen som hela dagen varit utanför fönstret. Sen så har man ju disneychannel att tacka för lite underhållning i måleripauserna. Skojjigt värre.
 
Men i alla fall så ska jag väl försöka hitta på nåt vettigare imorgon, samt att kling och klang förmodligen kommer och tapetserar hära. Ska bli riktigt skönt. Så så ere.



Varför skulle du påpeka att det aldrig vart ordentligt med snö i sthlm, fredrik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0