Sälenresan ...

Ja jag har ju som sagt varit i sälen, denna vecka. Vilket jag alltid brukar vara. Under den tiden har jag fått umgås med släkten, till och med endel som jag inte brukar umgås med så mycket. Det har vart en väldigt rolig upplevelse, åkt bräda samt skidor, vart på hc, umgåts, tagit del av de flesta möjligheter som kan erbjudas samt somnat till sugarplum fairys ljuva musik. Det har helt enkelt varit toppen, förutom internet caféet som vi var på. Det var dyrt och så funkade knappt datorerna, inte bra.

Hemresan vart lite tråkig, dimman drog också in samt att vi hamnade bakom de femtioelva jävla bussarna som åkte ifrån romme, när vi var i borlänge.

Nu är jag i alla fall hemma, så det så!
Kommer bilder sen, när jag väl får den andr datorn.

// Micaela


Gustav fanns dock inte på toppen av gustavbacken, lite tråkigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0