Never thought I'd say it's allright

Nu sitter jag här i min enkla boning och lyssnar på sugarplum fairy, love them. Ja, en kort sammanfattning av veckan är ju mer träning än vanligt, tre prov och sen massa chill. Dagen idag är ju dock inte så mycket att berätta om, Ida gick på kryckor, det var historia prov och sen tacos. Inte så mycket mera där.


Känner att jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på. Klockan är bara 12.52, men det är typ ingen som kan göra något. Tessan ska till landet och Elin är sjuk och Fredde ska spela gura. Så kan det ju vara, så får tare chill och kanske fixa lite plugg så jag inte har så mycket å göra senare.

Så ere hittills, kanske skriver nåt ikväll.
Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0