Mitten av veckan

Idag hare vart väldans lugnt. Allt började som vanligt med 2 timmars träning, vart dock lite putt när jag inte kunde ta emot passningarna. Gud vad sur jag blev. Sen så i omklädningsrummet så fick jag höra en sak som jag fortfarande är helt chockerad över, samtidigt som jessica sjöng och dansade. Haha suck...
Sedan så vare ju lunch, kurva killarna satt bakom oss igen. Därefter så njöt jag mest bara av håltimmen, tills matten började. Sen efter matten så blev det läsning, jippie. Jag läste om min bok, de tre sidor jag läst. Förstod dock lite mer i alla fall. Sen så slutade vi, och jag njöt av det fina vädret.

Nu på kvällen har jag kollat lite på datorn, lite skoj sådär. Haha men det var allt, orkar inte skriva så mycket så hejsvejs.
// Mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0