Looooooov =)

Äntligen, äntligen lov. Men så fan heller kan man sova speciellt länge. Vaknade klockan åtta, skojjigt. Men kan det vara för att jag sov på soffan? Hm... Something i'll never know. Det är ju ganska fint väder ute så det är ju lite nice. Och snart så kanske det smälls upp lite tapeter i denna lilla lya. Och sen ere ju bara att hämta alla möbler =D
Gud vad allt kommer bli så bra =)



Sen så klockan 11.30 så kommer mamma och hämtar mig så ska vi på match. Mitt lag möter sannadal så det ska bli kul att kolla, speciellt när lite folk man känner spelar i det andra laget. Senare så ska jag eventuellt hitta på något med fredrik, typ kolla melodifestivalen ikväll eller något liknande. Skojjigt de me. Så, så ere...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0