Fy fan för digitalboxar...

Halloj!

Idag så har det vart en ganska vanlig dag. Först så var det träning, blev lite fys där. Och sen så var vi väldans snabba till maten. Sedan efter det så vare engelska och därefter livskunskap. På livskunskapen blev det lite heta stolen och nå annat skit och sen blev det matte.

Efter skolan så hämtade pappa mig i gullmars å så bar det av hemmåt. Han hade hämtat våran nya digitalbox och internet grejjs, så nu skulle det bli nice. Så kommer man hem och så och kopplar in allt, men så funkar inte digitalboxen. Vi tog en paus i det hela projektet och drog vidare till jordbro där vi skulle hjälpa pappas kompis med lite möbler och efter det så bar det av hemmåt igen.

Jag fick sitta i kö i nästan en timme för att få bekräftat att digitalbox helvetet inte skulle funka förrns den 18e. Nämen oj vad glad jag blev "Hur i helvete kan man skicka ut en digitalbox som inte fungerar när man får den".

Men nyss så va jag i alla fall ute med hunden. Kallt. Fick dock ont i knäna. Men men, ska kolla nå skit sen ere läggdags.

// Mickan





Dagens tips:
Slå vad om jordens undergång, den som vinner får 130 000 kronor. Frågan är ju dock vad man ska göra med dem när man är stendöd?

( För dom som undrar så är det faktiskt folk som slagit vad om detta. )

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hahahaha, fan vad härliga människor. Man kan fan slå vad om allt!

2009-02-14 @ 16:21:14
URL: http://denniswesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0