Friday 13th ...

Denna morgon började bra för mig i alla fall. Hann med allt innan jag gick till tuben. Så åkte jag till högdalen och tog bussen till skolan. Det var väldans tyst, så jag lyssnade på musik. Sen tillslut så kom vi fram och historia lektionen väntade. Där fick vi antackna massa till provet på fredag och sen sluta tidigare.
Jag och cissi gick då och lånade varsin bok att läsa till "TAL" (Nå läsnings veckor). Kommer inte ens ihåg vad min bok heter men i alla fall.
Nu väntade lunchen, hjärteplättar, det var ju gott. Och efter det så bar det av hemmåt.
Jag gick ut med carumpa och latjade lite å sen kollade vi lite film...
That's that.

// Mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0