Apskit ...

Usch vad jag mår illa, pff. Och jag vet inte varför. Jag orkar inte ens sitta still och kolla på film och inte heller gå ut. JAg får panik. Igår så var jag och min broder, pappa och hund ute och åt. Väldans mysigt. Sen så gick vi hem. Därefter vart det skottlossning i centrum, lagom till då när vi skulle gå och handla. Senare så blev det lite tapetsering och så kollade vi på "Maria Larsons eviga ögonblick". Helt okej, kollade klart den nu på morgonen.
Tänkte kolla på kyle xy, men jag hänger inte med ett dugg, samt att det är för ljust i rummet och man har inga persienner.
Ikväll ska vi tapetsera klart challes rum och så hämta tv bokhyllan han ska ha. Hoppas det blir bra. Nu ska jag återvända till sängen och tycka synd om mig själv.

// Micaela


Kommentarer
Postat av: carina

Mår du så illa som på bilden

2009-02-25 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0