050209

Halloj!

Skrev tidigare något om att jag skulle uppdatera ofta men det blev inte så. Fick inte med mig internet grejjen upp hit. Men i alla fall så sitter jag nu på ett internet café i sälen. Har tråkigt.
Idag hare bara vart slappt, det är så jäkla dimmigt ute, man ser knappt 10 meter framför sig, haha lite överdrivet men nästan.
Under denna vecka så har jag både åkt bräda och skidor, i backar och utanför. Jag har även lärt min kusin viktor att åka bräda, vilket var väldans skoj. Sen så har vi åkt på alla anläggningar häruppe.

Ja vad mer kan man säga?

Kommer lägga upp lite bilder iaf. Kommer säkerligen hem imorn eller på lördag. Så då kan jag skriva lite mer...




// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0