The second day in school...

Ja då var det dag två som väntade i skolan. Upp och hoppa tidigt var det som gällde då man inte orkat göra matsäck dagen innan. Stekte lite kyckling samt kokade ris och brockoli sen vart det lite mer grönsaker. Efter det så hade jag dock ett bra tag på mig och kolla lite tv och dylikt. Tittade på lite Top model medan jag åt frukost.

Sen så knallade jag ner mot tuben, ingen stress denna morgon inte! Fick sitta i tunnelbanan och vänta ett tag eftersom att jag var tidig, lyssnade på musik och grejjer men sen bar det av mot highvalley. Väl framme så går jag till busshållplatsen. Några sekunder senare kommer rebecca. Sen några minuter efter det så kommer suss och stannar till vid oss. Vi fick skjuts, lite nice.

Sen så började förberedelserna på fältet och därefter så väntade en hel dag med lekar. Jag och mattias skötte ultimate brännboll stationen, som sedan bara blev vanlig hederlig brännboll då två utav bollarna vi hade punkterades. Tråkigt men så var det.



Runt två slutade det roliga och jag bar mig av hem. Tog bussen hem. Och nu sitter jag och leker med min dator som äntligen funkar igen.

Kvällen blir lugn, ska nog inte göra speciellt mycket. Blir inge caramba hämtning idag, blir imorn. Saknar min voff. Charlie kommer dock över ikväll kanske ska tvinga med honom ut och göra någonting senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0