Skola

Vaknade denna morgon klockan sju, inte speciellt trött. Väldigt stressad dock. Jag hade ett problem och det var det att mitt bibliotekskort var borta. Vart kunde det vara? Inte hjälpte det heller att jessica tvingade mig till att åka en tidigare buss. Brottom brottom. Men jag hann och sen så hux flux så satt jag på bussen på väg till skolan.

Väl i skolan så var det lite samling med alla idrottsprofiler. Lite info och sånna grejjer. Rätt tråkigt må jag säga. Sen så efter det så mötte vi suss i klassrummet och hade lite info där också. Fick lite info om praktiken och sådant. Det blev en stressfylld upplevelse för både mig och cissi då vi fick reda på att vi ska ha valt plats inom två veckor. Men men ingenting är omöjligt.

Sen så vart det lunch och grejjer och efter det så väntade lite natur och friluftsliv där vi gick igenom lite inför nästa vecka då vi ska ut och paddla kajak. Ska bli häftigt. Genomgången tog bara ett par timmar. Men jag ska inte klaga det var najs att vi fick sluta tidigare än vi skulle.

Har nu vart ute och lekt med min voff och så nu ska jag leta lite praktikplatser.


So long suckers! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0