Räkkryss med Kusinerna!

Igår så var jag med mamma och johannas mamma och badade och solade på sweizerbadet. Jag brännde mig . Men det var inte så illa. Sen på kvällen så lagade jag kycklinggryta och till den så kollade vi på casanova på tv.

Nu idag så väntar räkkryssning med kusinerna och moster samt mamma. Ska bli riktigt trevlans. Men jag och två utav mina kusiner ska dock äta tacos och rästen ska äta räkor.
Hinner inte skriva så mycket, är smått stressad. Men nu försvann stressen. Tror jag. Det är visst inte bara jag som är stressad...

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Daisy kuuusin

haha, det var himla roligt! Men du, bilderna håller vi för oss själva va?? :P x) <3

2009-08-11 @ 11:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0