Pust...

.... Äntligen hemma efter några timmar nere i garaget. När pappa kom hem så cyklade vi liksom ner dit, jag på en cykel med punka och pappa på en cykel utan bromsar. Tummen upp. Nej men bara det blev ett riktigt träningspass. Sen så har man lyfft drivaxlar hit och dit, kört rullstol har jag även gjort. Blev riktigt duktig mot slutet. Sen så väntade den långa resan hem, eller långa och långa, jobbig var den i alla fall. Typ uppförsbacke hela vägen vettni, och punka. Så roligt.
Nu har jag precis slängt i mig lite kvällsmat, och ska härmed bara luta mig tillbaka och dö. Eller naj kanske inte än, men ta det lite lugnt ska jag i alla fall.

 


Yellowcard - Inside out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0