Onsdag morgon och klockan är 12.35



Godmorgon. Denna morgon så har jag försökt fixa min blogg. Men det gick icke åt det hållet jag ville. Så den får se ut som den gör ett tag. Tills jag orkar ta tag i det. Har massa annat, viktigare saker att ta tag i. Kom precis på nu vad jag skulle kunna göra nu medans jag väntar på att tvätten ska bli klar.

Im so clever!


Förhoppningsvis så drar vi ikväll. Jag pappa och challe. Bara bilen går igenom besiktningen. Annars så blir det mer väntan. Men hur som helst så tvättar jag just nu alla kläder i denna lya. Samt att jag städar lite. Charlie verkar inte visa några tecken på att hjälpa till. Han bara ligger och sover. Ska be honom kliva upp snart och då ska han fan hjälpa till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0