Morning morning...

... som mina släktingar i rättvik brukar säga. Denna morgon så vaknade jag klockan två. Ett nytt rekord kanske, haha. Inte ett bra rekord hur som helst. Men charlie och jag hade lite movie marathon last night. Just nu så kollar jag på en bortskämd brat ifrån uk. Haha riktigt roligt =)

Det är "my super sweet 16 uk" marathon på mtv. Men jag tror nog att jag sett de flesta. Men den värsta var nog tjejen som ljög om vart hon bodde samt dumpade sin kille för att han inte ville/vågade sjunga och spela en låt som han hade skrivit till henne på hennes födelsedag. Men det är ju fan förståligt att han inte ville, inför 200-300 pers.

Dagen ser ut såhär att jag ska vakna lite mer, sen så kanske jag går över till mamma. Eller inte, kom på att jag måste ha datorn med mig. Eller jag vill rättare sagt ha den med mig. Och jag tänker inte knalla med datorn genom rågsved, det ger mig kalla kårar. Muahahah.


Långbryggan by night, så fint =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0