Jag ser ljuset...

Denna dag har jag garanterat varit rätt duktig. Vaknade i alla fall upp klockan ett, haha då slipper man engagera sig i att komma på massa grejer och göra. Hade ett trevligt frukost "moment" med fadern i familjen och broder charlie. Sen så förstörde ju visserligen pappa det med att dra iväg och jobba, men i alla fall så tog inte det roliga slut för det. Charlie och jag gick i alla fall ner till affären och shoppade lite grejjer för challe skulle baka en rulltårta. Då kom jag på att jag kunde baka lite havreflarn till pappa, något som vi pratat om sedan länge.
Medans challe bakade så städade jag lite och charlie gjorde detsamma medans jag bakade och vips så fanns där ett rent hus och bakverk. Tummen upp.
Lång vila blev det inte, strax klev pappa innanför dörren och lika snabbt klev vi alla ut och tog en promenad ner till garaget. Där skruvade vi och städade som attan tills vi kände oss nöjda. Nu rullar bilen och den är ren innuti, tummen upp.
Nu väntar en chill kväll. Charlie och jag ska dock hyra någon film lite senare. Om vi hittar någon bra.




Här kom första bästa bild. Dock från rodelbanan i rättvik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0