Goddag...

... sitter och leker lite med datorn. Så uttråkad. Har delvis gjort lite till mitt och cissis projectarbete och har fixat lite med hemsidan. Hoppas polacken vaknar och ser mailet jag skickade till henne. Hon har ju inte ens sett hur det ser ut. Men jag tror nog att hon kommer gillat!

Nyligen upptäckte jag denna roliga sida. Själva konsten hittade jag igår på en annan blogg. Rätt imponerande hur som helst. Cool hemsida.




Nu ska jag hur som helst tvinga min broder att göra mat. Sen när jag har ätit så ska jag börja förbereda kvällens middag. Pannbiffar och klyftpotatis, eller ska det bli köttfärslimpa?
Hur som helst så blire något gott! Och som efterätt på det, några timmar i garaget och mecka med husbil och cross. Låter det intressant?

Sen så ska jag förmodligen pallra mig över till min mamma. Har lovat att åka dit. Eller om jag åker dit imorn. Ska i alla fall ringa och prata med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0