Hojjojjojj... sicken soppa...

Klockan 06.40 klev lilla jag upp efter att ha försökt sova lite längre än vad jag ska, men icke jag var fan tvungen att kliva upp. Så mot min vilja än en gång så klev jag upp. Hm... klädde på mig gjorde jag och sen åt jag frukost och packade min väska med träningskläder och annat nödvändigt. Sen vare bara att promenixa to the högdalen.
Väl framme fem i halv liksom jippie, så satte jag mig och väntade på jessicaf, man kunde ju inte begära att hon skulle änlända tidigare än hon brukar så jag fick ju vänta och vänta. Men sen så komde hon och lika så vår buss. Och inte långt efter så var vi påväg mot hallen för att spela lite handboll. NÄEJ! Nu kom jag på vad jag glömde, denna morgon så vred jag mig i smärta på grund av att jag hade nackspärr. Så hela morgonen så vare lite snålt med hastiga nackrörelser. Och sen kan vi hoppa tillbaka till när jag och jessif gick till hallen. Jag hade ont i nacken och gick som en stelopererad jag vet inte vad. Jag var helt enkelt invalid, och så fick jag börja med en promenad. Sen när jag väl var klar så bertämde jag mig för att nja jag kanske inte skulle göra så mycket denna träning. Så jag satt och kollade lite och försökte undvika hastiga rörelser. 
Sen vare hurry curry till the dusch och på en timme hann vi både duscha och äta mat. Sen så befann vi oss i klassrummet och finslipade på vårat arbete. Och innom kort skulle det vi fruktade mest utav allt komma, REDOVISNING! Och inte vilken redovisning som helst den var liksom inför hela  idrottsprogrammet, jippie. Vi hade bestämt att vi skulle totalvägra, vilket vi gjorde till en början. Sen gick det snett när jessif skulle fram och berätta att vi inte tänkte redovisa, och inom kort kom Anders och sa att aa jessica vill inte redovisa själv och blablabla ni kan ju gå upp med henne och så säger hon det mesta, men liksom jahapp?! Hur som helst så bestämde vi oss för att redovisa och så kom suss bara och ja nu får ni redovisa och våga och blablabla men då förklarade vi för henne att vi redan hade fattat det beslutet att vi skulle ställa oss där framme inför alla. Sen så var vi typ dom som var efter dom som skulle redovisa och so on , men helt plötsligt blidde det rast och jag och cissi blev värsta flumm av nervositet. Men sen så redovisade några och sen drog treorna och sen vare våran tur. Fem min senare vare klart och alla bara bra jobbat och massa sånt och sen så dröjde det inte lång stund innan vi slutade. Sen gick jag med jessif till bussen och åkte till högdalen och sen hem och sen till the träning och sen har jag bara fixat vår sammanfattning som skulle skickas in, sen vare inte mykt mera liskom.

Får se vad som happens tomorrow.
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0