Tisdag ...

Denna dag så gick jag upp, mot min vilja. Sen så irriterade jag mig på att jag hade så lite tid på mig och inte hann tvätta håret, det var riktigt fett. Sen så kilade jag iväg till skolan och väl framme så hade vi lite tid att arbeta med våra os teman, vi hade rättare sagt 3 timmar på oss. Jag jobbade med vårat arbete och försökte strukturera upp sakerna så det kom i rätt ordning, tänkte inte på vad jag skrev det vill säga grammatiken.
Och så ber man tantalonan kolla power pointen och se om det är bra (inte svanskan), och hon bara blablabla om du vill få bra betyg i svenskan måste du förbättra grammatiken blablabla liksom det var inte det jag undrade över för FAN!
Sen var jag sur och slutade även att arbeta. Sen efter det så vare lunch och sen matte, där räknade man muntligt som vanligt och sen hade vi klassråd och så höll samma tant som jag tidigare blivit sur på och läsa upp ur nån farsta a-ö grej om vad ledighet innebar och hur man gjorde när det var brandlarm och så vidare, liksom jippie som att man inte vet det redan. 10000000000 år senare fick man gå så jag promenerade till centrum och tog bussen där, snacka om proppfullt. Men 11 min senare var jag hemma eller i af i högdalen och sen gick jag hem. Sen spelade jag guitar hero och fixade disken hemma sen åkte jag på träning. Sen nyss kom jag hem och nu pluggar jag med challe, eller han pluggar och jag berättar hur han ska göra lite då och då.

Så ere imorn ska jag till sjukgymnasten så får se om jag åker till skolan något då.
Men hejdå iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0