Pannkaka ... !

Halloj igen =P
Jag kom precis på en sak eller rättare sagt jag har finulat lite på det ett tag. Det är så att imorron så ska jag i alla fall hjälpa till med hästen, men sen på kvällen så äre två partaj och sen ville simone hitt på nåt. Skulle gärna gå på saras kalas men för det första vet jag inte om mitt svar var en aning sent eller så, men sen om jag ska dit så känner man ju knappt nån samt att jag har ingen pjamas ^^. Annars så blire eventuellt Freddeleus partaj, eller å vara med simone. Får se hur det löser sig. Men sen också söndag morgon ska jag kolla på min egen match eller challes? Hm... lite knepigt. Men jag får väl ta mig en funderare åter igen.

Allt för mig =D

    V.S  




 

    V.S     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0