Onsdag... migrän... sjukgymnast...

Denna dag så vaknade jag ett antal gånger först av en challe som rotar efter strumpor och sen en mamma som gör jag vet inte vad och sen jessica som ringer mig. Visserligen så hade jag inte berättat för henne att jag tänkte ta sovmorgon på grund av att jag skulle till sjukgymnasten så det var väl delvis mitt fel. Sen så i alla fall så vare för ljust i mitt rum men jag lyckades somna om igen och sen klockan 9 så ringer pappa och berättar att jag ska vara i gullmars 10.15 så jag får kliva upp, klä på mig och kolla datorn lite och sen springa till centrum.
Sen möter jag pappa i gullmars och åker till sjukgymnasten på bosön. Jag var lite tidig så jag fick börja värma upp lite innan och sen vart det lite skivstång. Sen så tejpades mina knän och så åkte jag hem. Vid det här laget hade jag en rejäl huvudverk som jag fortf har så jag bestämde mig för att stanna hemma. Väl hemma medans jag pratar med challe som förövrigt var hemma på lunch så ringer cissi och frågar om jag ska till skolan, vilket jag svarade nej på. Sen så eftersom jess och cissi e handlingsförlamade så fick jag skriva en sammanfattning på vårt os arbete både på engelska och svenska så det blev nog lite bra det där. Sen så när jag ändå satt vid datorn så kunde jag ju ändå skicka in historie grejjen också. Sen vare nog med läxläsning och grejjer.
Så jag gick in i sovrummet och spelade lite guitar hero, och sen så för en liten stund tog friden slut och chall och papps kom hem. Nu kom jag förövrigt på att vi har nektariner hemma, fett coolt. Men i alla fall nu sitter jag vid datorn bara jag pappa och challe e hemma för mamma e på apt möte. Men sen så ikväll så ska jag fixa en till läxa samt gå ut och promenera med pappa och sen så hjälpa challeri med spanskan. Och lära honom spela gitarr. (INGENTING ÄR OMÖJLIGT)

Så ere liksom, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0