Min vecka lite kort...

Måndagen, då var jag i skolan och hade naturkunskap och handboll och lite annat. Efter det så åkte jag direkt hem och pluggade.

Tisdag, då vare skola och sen efter det så stressade jag enormt mykt för att hinna vara hemma innan min träning. Sen så tränade jag lite och sen vettefan.

Onsdag, det var fan igår. Då vare först handboll sedan efter det vare lunch, och sedan valfri lektion. Jag stannade dock kvar och fjollade med folket. Sen så skulle jag ta en buss som gick lite tidigare till stallet så jag "sprang" till tåget, och jag hann. Nära ögat. Sen så åkte jag tåg till vh, och där bytte jag till buss. På bussen så satt jag och lyssnade på andras konversationer, det var några som pratade med en kille som tydligen hade blivit anmäld för ofredande. Aa så kan det vara, sen i spångbro hoppade några tjejer och en kille på bussen och han killen måste ha haft nån sorts störning eller något, eller så var han bara annorlunda, men hur som helst så började tjejerna att skratta massa och kolla på honom och gjorde miner. Näe det såg inte speciellt kul ut, och killen såg jätte ledsen ut och smått förvirrad.
Sen så hoppade jag av bussen och knallade till stallet, det måste ha sett fint ut när någon är påväg till stallet i jeans och ballerinaskor. Men jag bytte om i alla fall, sen började jag mocka. Och efter det så skrittade jag disa lite på banan och sen så kom pappa.
Vi åkte raka vägen till "Von lidel", fy fan vad jag hatar lidel, men men. Aja vi handlade lite smått och sen på kvällen så kollade jag på greek, och idol och läste engelska för mamma xD.

Torsdag (idag), har jag haft handboll och så har vi haft en oändlig engelska/svenska lektion. Sen så fick vi skippa matten och sluta. Så nu e jag hemma och kollar greek och ska snart bege mig till min träning.

Fredag, imorgon, ska jag gå i skolan (min enda lektion), åka ut till bosön och hälsa på min sjukgymnast och sen ska jag till stallet och disa, sen om jag hinner ska jag till innebandyn också och hjälpa pappa i cafeterian.

Lördag, ska jag till disa och sen ska jag eventuellt sova hos sara.

Söndag ska vi flytta disa till torö.


That's all! Hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0