Kyckling på fredag lalala...


Halloj! Idag ere fredag för den som inte visste det, sitter framför datorn och lyssnar på gamal musik. Fastnade för just låten "take me away" med lifehouse. Otroligt bra! Men hur som helst så vare inte riktigt det jag hade tänkt skriva om, utan min dag.
Vaknade imorse och försökte även denna morgon sova så länge jag kunde, skönt vare. Sen tillslut så gick jag upp och gjorde mig i ordning. Sen av nån händelse så blev det lite stressigt, så jag fick skynda mig till bussen och väl framme mötte jag jessica och lollo vid pressbyrån.
Sen kom bussen och så åkte vi till skolan. Trött var man fortfarande och höll på att glömma att ta med sig böckerna, men det var bara att öppna skåpet igen och ta ut skiten. Sen så hade vi historia och pratade lite om källsortering och sen gick vi även igenom betygskriterierna. Efter det så slutade vi rent tekniskt sett, men jag gick som de andra ner till matsalen och käkade lite pannkakor.
Sen efter det så hjälpte jag och jessica becca att kopiera upp lite papper och sen gick vi vidare mot bussen. Och inte längt efter det så var jag påväg hem, och 8 min senare så var jag hemma.
Väl hemma så började jag städa lite i huset, och sen kollade jag lite greek.
Nu kom jag på en sak, måste dra hej hej !




Take me away - Lifehouse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0