Höstbarn

 
Halloj, här sitter jag och har helt plötsligt kommit på att det är väldans många som fyller år i september. Och just idag fyller då Sara år, så grattis =)
Men här är alla andra som fyller år i september;

Ida
Thomas
Viktor
Richard
Andreas
Jag
Emma
Jockes mamma
Min gammel mormor
Peter
Jessica
Fredrik
Sara
Helene
Just ja Henke Larsson också haha som fyller år samma dag som mig ^^/

Aa det var dom jag kom på för tillfället i alla fall... det är jusäkert fler men bara dom är ju många.





Kommentarer
Postat av: madde

många som fyller år i septemeber xD vet inte hur många av dem jag känner men aja XD

2008-09-28 @ 18:18:36
URL: http://drowninglessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0