11e september

Nämen hej, det var ett tag sedan. Har precis kommit hem från the träning. Är ganska nöjd med min prestation bortsätt från att jag har så in åt helvete ont i mina knän. Men det blir bättre säger sjukgymnasten, så får väl lita på henne. Ska förresten dit imorron, så det blir bra. Sen idag har det bara varit handboll och sen svenska och engelska, var nöjd på engelskan också med min prestation trotts stavfelen men men så kan det bli... Hade iaf bättre än jessica och co som var en hel grupp och skrev skiten. Men sen så nu ska jag äta middag, sent men vafan. Lite fiberpankakor, mums xD

Aja hej hej gottfolk
// Mickis

Vill även tacka mina föräldrar och bror som har stöttat mig genom livet och ... näe men jag ska iaf gratta min kära morbror Richard som fyller år idag, och så har jag en tyst minut för mig själv och alla som omkom den 11e sept.
Hejsvejs återigen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0