Veckans serier...

Ja nu har kära prison break börjat igen, lite segt att det bar går om och om igen, de rymmer och åker fast och sen samma sak igen. Kollade dock inte på det i måndags, får se om jag kollar på det nästa gång. Nu har ju en av huvud personerna kommit tillbaka så vem vet, kanske blir bra.




Nu är man mitt inne i den andra säsongen av gossip girl, och allt har typ förändrats. I det senaste avsnittet så fick man se en helt ny sida av chuck samt att serena och blair var trevliga mot varann, samt att ben och nate var polare. Lite ovanligt men men... bra ere ändå.







Här kommer min favorit serie, House MD. Tisdagens avsnitt var väldans bra som det brukar vara förståss, och lite kul när dr house vägrade kalla det som var i en gravid kvinnas mage för "barn", han påstod att det var ett foster, tills i slutet då han kallade det för barn. Härlig serie det där.







Ja och så kommer man till ugly betty, där hon var jätte deppig för att hennes kille och hon gjort slut. Sen så ere en kille vid namn Gio som visar sina känslor för betty. Och så vidare ....




Haha nu framstår man säkert som någon som inte har något liv, men ska jag vara ärlig så kollar jag hellre på detta än att göra nån tråkig läxa. Så ere iaf haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0