=)

 


Tja!
Idag så var det en sånhär resursdag, då man ska ta igen det som behövs. Så imorse gick jag upp klockan 7, trött var man. Sen så en kvart senare promenerade jag till bussen där jag mötte jessica. På bussen sen så satt becca, vilket jag inte noterade förns jessica sa det, jag var som sagt trött. Sen så i skolan så hade vi lite information om källhänvisning och noter. Det var tydligen viktigt, och suss vart lite halvsur på treorna. Och det var nämligen så att suss telefon som låg i fönstret helt plötsligt började ringa eller iaf låta, och ingen orkade ropa på suss så folket lekte lite tekniska och typ sänkte volymen.
Efter det så vare matte, och jag hade inte alls lust att räkna så jag satt och ritade lite och mobbade cissi för att hon inte kunde göra "a". Efter det så vare det jag hade fruktat, AOL saken som jag var tvungen att göra om. Vette fan hur det gick, får gå som det går. Sen så knallade vi ner till lunchen, "mindre god" mat, så det blev fil och havrepuffar. Sen så kom även becca och ida samt jessif och vi gick och satte oss med dom vid johan och co. Och av nån anledning så skulle johan äta upp sina pepparkorn?! Det kan inte ha vart gott.
Sen så drog jag och cissi till klassrummet och fixade lite träningslära, då märkte vi att våran plats var upptagen. Men vi satte oss på jessifs och beccas plats för att fixa skiten. Sen när folket kom och lektionen började så blev det lite knas, vart skulle vi sitta? Och så hade jag ingen stol, men det löste jag.
Sen skulle vi anteckna, men jag gav upp, så jag lyssnade bara på allas redovisningar som jag kommer ihåg (not).
Sen så efter det så fixade vi med våran ppt och sen vare slut. Och så tog man bussen hem, och så tog becca min toffs och så va det en liten unge, kanske 1 år som drog mig i håret, haha.
Men sen så promenerade jag hem och väl hemma kollade jag film, åt och sen plugg.

Så jävla skönt att man e klar med engelskan och AOLen nu, bara nk kvar samt utvärdering av AOL.
Men de går snabbt. Ska förresten till min moster imorron, får se om jag hinner följa med min kusin till stallet, men det är tveksamt.

Men så ere iaf, hare gött! Godnatt =)
// Mican



Vinter tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0