Trött ...

Tjenare... Idag var det helt segt. Jag var i och för sig skit pigg imorse, gick upp i ottan och kollade på alvin och gänget med vickevire. Sen så kom erika ner studsandes, och då började allt liv. Sen så när filmen var slut så vare dags för frukost och efter det så tog jag mig en dusch. Sen så bestämdes det ganska snabbt att vi skulle bowla med kevin och co klockan hm... 17.00 . Men det var ju en väldans tid kvar, så vi åkte till vh och hämtade pengar och viktor satt och gormade i bilen som en jag vet inte vad och sen bar det av mot haninge och lunchen. Sen så efter det så kollade vi lite i affärer och sen så blevde klockan så pass mycket att vi kunde börja åka mot nynäs.
Väl framme så åker vi och hämtar mormor och så tog jag och virre en promenix till hallen. Sen så kom grödbygänget och så började bowlingen. Det var en hård kamp men jag vann alla tre serierna, stolt =)
Efter det så åkte vi hem eller först lämnade vi mormor. Väl hemma så spelade vi erikas djursjukhus spel, klarade det =D hihi, och sen blev det middag.
Sen spelet igen och sen somnade mina två kusiner, och när jag sa åt viktor att han skulle sova så svarade han;
"Jag föredrar läsk" jaha tänkte jag och ledde in honom till sängen. Sen så gick jag ner till kicki och ville och märkte att house var schlut liksom neeeeeeeeeeeeeeeeeeej hela min dag i krash.
Jag satte mig iaf och kollade tv med dem och så såg jag någe luddigt på min axel och märkte genast att det var en spindel. Som jag sedan släppte ut, liksom tur att man inte är rädd för sånt där skit.
Sen datanördade jag, vilket jag fortfarande håller på med.

Ja, nu ere väl hej hje för min del och jag ser fram emot en morgondag =)
// Mickis

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0