Torsdag ...

Ja denna torsdag så vaknade jag klockan 4 och kände mig väldans törstig, jag gick till hallen för att kolla om caramba var där och då väckte jag ju honom såklart. Han gjorde mig sällskap i mitt drickande och sen så gick jag och la mig.
Sen klockan halv 7 så vaknade jag åter igen av att han höll på å gny men det löste jag med att öppna balkongdörren å sen blev det tyst.
Klockan 8 fick jag nog, jag kunde inte sova längre så jag gick upp. Väl uppe så gav jag caramba lite mat, fett scary hans "iller" mat är. Men men han gillar det, gluffs gluffs å så vare schlut.
Sen så kollade jag lite tv och så gick jag in och frågade mamma när jag skulle upp till vårdcentral för att kolla om jag hade halsfluss. Jag gick ut en liten promenad med jycken och sen så baar det av till vårdcentralen. Där så mötte vi vår gamla granne jamilla och sen så vare min tur att plågas. Jag hann knappt kliva innanför dörren innan tanten stack ner en tops i halsen på mig, höll för fan på å spy.
Ja men sen så vare så att jag hade inte halsfluss å tur det. Japp, sen så åkte vi hem och landade lite, pappa kom och så käkade vi lunch. Sen så gick pappa och jag och challe ut med hunden och sen efter det så åkte mamma och jag till skogkyrkogården och sen ica maxi.

Jag kom nyss hem, helt dyblöt efter en promenad med hunden där vi bland annat mötte tessans hund chivas som skällde som attan. Men men det var chill ändå, hunden e gla och belåten.




Ja men nu pallar jag inte skriva mera, snart kommer challe hem hehe och då ska vi busa med "voff".
Hejsvejs
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0