Tisssssssssdag

Haleloljah , nu sitter jag äntligen hemma å chillar lite, lyssnar på lite musik och sånt innan träningen liksom. Min dag har vart chill, gick upp i morse och sen så promenerade jag till bussen, där jag mötte jessif. Sen så hade vi svenska och engelska och efter det lunch. Sen återstod lite samhällskunskap, fatta nada, det enda jag lärde mig var att vår lärare inte var så teknisk, men det visste jag iofs redan.
Aa och sen vare lite såntdär hm.... mentorstid. Sen så fickde vi dra haha å nu e jag hemma :)

Så ere liksom.
E väldans strässad, måste plugga aol till imorrn, sen så fixa en annan aol grej och sen så engelska bookreport och sen plugga lite matte. Det är lite mykt tycker jag, och sen ska jag kirra lite nk.

Ikväll ere träning och sen så aol plugg. Skönt när det e avklarat sen.

Hej hej// Mickan


Saknar den lilla kusen =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0