The lov has come, and I feel kind of happy =)

Hej folket!
Denna dag, denna underbara dag så har jag äntligen fått mitt efterlängtade lov =)
Vad skönt att veta att man inte behöver befinna sig i skolan nästa vecka är helt underbar, men det blir även ganska mykt plugg denna vecka endå.

  • Träningslära
  • Restuppgift i historia
  • Samt en annan historia skit sak

Kul jul men så ere liksom. Nu sitter man och chillar här i soffan och lyssnar på musik och vet att man inte behöver gå och lägga sig om man nu inte känner för det. Ganska bra är läget just nu haha...

Men tillbaka till min dag, imorse så vaknade jag och den enda drivkraften för att gå upp idag var väl för att man äntligen skulle få lov. Jag gick hur som helst upp, Sen så knallade man till bussen och fick sitta där ett tag för jag va lite tidig. Sen så kom jessica och likaså bussen. På bussen satt becca så vi slog oss ner vid henne. Hon ville ha tidningen som jag tänkte slänga iväg, och eftersom att hon inte tog emot den så åkte den på golvet, så det var bara för henne att plocka upp. Sen så ett tag senare så anlände vi till skolan, historia var det första ämnet, jippie. Hon den där viktoria höll i lektionen, lite segt vare iaf. Kände mig väldans intresserad så jag satt och ritade lite =) (ovanligt)

Ja men sen så vare ju lunch, och vi hade inte speciellt mycket tid för den delen, kommer dock inte ihåg hur mycket tid vi hade på oss men never mind. I alla fall så befann vi oss lite senare i klassrummet igen, nu var det dags för pedagogiskt ledarskap, och vi kollade på tre filmer som handlade om självkänsla och typ blyghet med mera sen så hade vi en diskussion om det. Och sen när man trodde att lektionen var schlut så skulle maria och viktoria komma igen och babbla om nå rest grejs... Nä men fy fan tänkte jag och suckade.

Sen när jag väl fått min skiit uppgift så gick jag cissi och jessif till datorskåpen och lämnade datorerna, sen tog man ju självklart bussen hem. Och så kom den lilla frågan upp "Varför är det känns det som att det går snabbare att gå till skolan än att gå hem?".
När jag väl kom hem så mötte jag mamma och sen kom challe och så frågade jag min fråga och charlie besvarade den med; "men när man är påväg till skolan så har man ju en tid och passa...", det där var ett av de tillfällen som jag verkligen börjar fundera på om han är min bror, han är väldigt klippsk stundvis.

Sen så åt jag lite och så åkte mamma och jag till prix och handlade, asså fyy faan vad mycket folk det var på det där stället. Jag fick nästan... ja jag vette fan hur jag ska förklara det, panik kanske. Vart man än gick så stod det någon människa där eller så stod någon och blockade vägen, hemskt. Men så snart vi var utanför så blev det bättre, bortsätt från att jag höll på att bli överkörd av nån jäkla cyklist. Det finns ju för faan en ringklocka så se till att använda den din lilla cyklistjävel. Ja men så vare med det, sen vare ju så att jag åkte hem och tog det lugnt och nu ere musik som gäller liksom =D

Så, det var väl allt för mig och för idag, vill att det ska bli imorn för då får jag sovmorgon =)
Ja men hare gött alla människor och apor och fikusar (cissi).


Hejjhopp
// Mickaelak


Tillägnar denna bild till fikusen som har försvunnit från min trapp, inget är sig likt utan den. (alltså krukväxten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0