Party party...

Halloj, igår så vaknade jag klockan 9 och gick glatt upp och spelade lite gitarr, i min ensamhet. Sen så klockan 11 så drog jag till tuben där jag mötte jessif för att vi skulle till skärholmen centrum och kolla skor och efter en kanin till johan. Vi vandrade omkring och så hittade vi en affär vid namn "the new yorker" väldigt mycket grejjer dom hade. Men för det mesta så gick vi mest bara runt och kritiserade allt och hittade massa prickar som jessi gillar, men ingen kanin. Sen så åt vi lunch, och sen så tog vi bussen till kungens kurva. Där så gick vi in på toys 'r' us, men ingen kanin jävel där.
Sen så hade vi fått tips om att det skulle finnas kaniner på jysk av alla ställen, så vi gick dit.
där hittade vi dock en kanin som vi sen köpte, och så knallade vi vidare för att leta skor ochkläder. Men icke, det slutade med att vi åkte hem och sen sågs vi igen en timme senare. Jag hjälpte jessif med å slå in hennes kanin och sen fick vi ruscha till bussen, i högklackat?! Sen så ett tag senare så befann vi oss hos johan hallinder. Där satt vi mest och käkade gurka och paprika och annat. Johan öppnade sina paket och blev nog måttligt imponerad av min och beccas present =P
Vi spelade också lite gh, becca kolla foton, anders lekte med johans dator och jag kollade när jessica spelade guitar hero. Sen kom viktor och björn och lite senare så vare middag. Killarna hade typ mattävling, eller iaf anders och björn. Typ två timmar senare så var alla klara och vi gick ut och promenera lite, ingen visste nog varför. Sedan efter det så spelade johan och björn match på fifa, och efter det så vare tårta.
Där var det också en liten tävling om vem som åt mest tårta. Sen så spelade vi ssx, och senare så åkte jag och becca hem. Jag somnade på direkten , så så vare med det.

Idag hare bara varit innebandy, inte mykt mer. Så ere så hej hej !!

// Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0