=P

Nu sitter man här helt tankespridd, men det är dock inget ovanligt, just bara dessa tankar i sånna fall. Men men livet leker väl, livet är ju en fest vilket denna kväll kommer innebära i mitt hjärta. Ja denna kväll kommer förändra mitt liv, positivt eller negativt, i have no clue, det får framtiden visa.
Jag vet i alla fall att jag i min framtid kommer åka hem klockan 16.49 för då tror jag att jag hinner med mina planer, som ingen har en aning om :D Bara jag. Men tidsnog så kanske min omgivning vet det också.

Snart ere livat här igen för då kommer gänget hem. Jag kan ju dock inte påstå att jag har gjort något vettigt iaf sedan dom åkte och badade. Borde plugga men även det tillhör framtiden. Det jag har gjort idag är väl att kolla gossip girl och chattat, och terrat kevin på msn men men inget roligt iaf....

Hm... soon i'll be at home.




Things changes, and I hate it !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0