Oh no it's monday ...

 

Som alla har märkt så är helgen över och den bittra skolan är nu igen tillfört, visst ere inte helt fel å gå till skolan, det enda är väl de där nedrans mornarna, och sena dagarna. Idag vare segt att kliva upp, det regnade och näe det var inte en bra morgon. Kände mig dock väldans duktig som höll min tidsram för morgonen, och han till och med gå till högdalen utan stress. Sen vare en bussresa som väntade, en sådan seg tur som man nästan somnar på. Jag tror inte att jag och jessica pratade allt för mykt för den delen heller. Vi hoppade av bussen och lunkade sakta men säkert till hallen medans vi pratade om sorundas damlag. Väl framme så skickades man ut och springa, och jag valde att springa broarna runt, lite segt. Sen så sa annika att jag skulle köra lite bålstyrka. Och då vare väldans tyst, det var jag sebbe och viktors brorsa som var i hallen, helt knäpptyst bortsätt ifrån folket som lekte på taket.
Sen så kom allt annat folk och handbollen började. Det gick lite halvsegt för min del, kände mig ganska identisk ett frågetecken. Men men succesivt gick det bättre men inte bra dock. Knäna kändes också lite stumma men men det är sånt man får stå ut med. Efter träningen vare en diskussion om vem som skulle hämta frukten med stora bokstäver. Men jag och cissi knallade och skulle skynda oss till lunchen och sen göra klart vår ppt. Och det gick väl inte så väldans snabbt, jag hann till och med berätta om en snubbe som hoppade in i pappas taxi med en yxa, haha. Sen så kom iofs jessicaf och inte långt efter det segade vi oss till matsalen, ox järpar med pasta, mums (not). Sen så efter det så gick vi till klassrummet och checkade lite på pptn. Efter det så vart det psykologi och då skulle tanten visa nån film om fobier. Kul jul, men det mest tragiska är väl liksom att hon är så teknisk, asså liksom nej. Aja så blevde det prov sen, det gick som det gick. Och därefter blev det naturkunskap, och vilka skulle redovisa? Jo men liksom jag och cissi. Först dessutom. Yes, my lucky day. Och vi hade inte heller några frågor, men men. Det fick bära eller brista, och jag var jätte nervös, stod och skakade och babblade hypersnabbt. Men sen så vare över, men vi fick ju ett straff också, hitta på lite frågor. Funkade väl. Sen vare över. Sen så redovisade olle och carro och därefter johan och anders. Sen gick jag med becca och cissi till tuben och så åkte jag till blåsut, där jag blev hämtad av pappa och sen bar det av hemmåt. Nu e jag hemma också, har nyss ätit och ja inte mykt mer, ska väl kolla lite film hade jag tänkt.

Så ere gottfolk, hare gött!
// Mickan



Sälen 2009 ?!




Tänk vad roligt det måste vara med snowkiting :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0