Hellojsan...

Godagens i stugan... Här sitter jag en helt vanlig söndag och tänkte berätta lite om veckan som varit. För det första har jag varit sjuk, har bara lite ont i halsen nu men annars så leker livet. Sen i fredags så kollade jag lite film med min kära familj och käka god mat. Sen kom en lördag och jag åkte för att kolla på lillebrors match, och det slutade med att han fick spela med herrlaget också, respekt för det. Aa sen så åkte vi direkt till hellasgården för lite teambuildning, jag följde dock endast med för att pappa hade pratat om nån militärbana, men icke. Det var en besvikelse helt enkelt. Sen iaf så åkte vi och handlade lite och sen slutade kvällen med att jag satt i mitt rum och tvingades höra challe richard och lulles skrik.
Och denna fina morgon så fick jag ta mig ut i regnet för att sedan kunna åka till stallet och hämta mina grejjer, så nu e det avklarat.
I mitt hem just nu finns ingen mamma, hon är på landet, sen så kollar challe på greek och så sjunger pappa varmkorv boogie, liksom jasså?!

Så ere trot eller ej men nu ska jag dra.
Cya // Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0