Helgen is over but i'm still ledig...

Ja, nu är helgen slut men det betyder ju dock inte att jag inte kan sova hur länge jag vill eller annat, för man har ju lov. I lördags vare så att mamma drog på fest och pappa jobbade och challe lanade så jag var ensam hemma, sketa roligt liksom.
Sen igår så spelade jag match, vi vann, och så träffade jag astrid också det var skoj =)
Sen så drog jag med pappa till säter, men det blev lite stopp på vägen för att turbo slangen till motorn hade lossnat så vi stannade någonstans efter bålsta på en mack men inte faan hade de några slangklämmor så pappas jobbarpolare rudrik kom med lite grejjer och sen så var vi på vägen igen. Sen så åkte vi till säter och sen hem igen, jag somnade i bilen och när jag vaknade så var det lite mörkt klockan 16.30. Vi for ut på lidingö och lämnade bosse och sen så drog vi hem och packade sen åkte vi till kicki, där jag sen sov kvar.


Idag är projektet att köpa en ny toalett stol, aa vi ska väl snart åka och fixa det. Så ere men hare gött hej hej
// Mickan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0