Helgen är schlut !

Ja som sagt så är nu helgen över, snart. Och denna helg började för mig i fredags, då jag befann mig i sorunda och kunde sova hur länge jag ville, om inte kusinerna eller viktors jäkla klocka hade ringt. Men jag gick hur som helst upp klockan 11. Och så åt jag frukost och kollade lite tv, sen så gick jag upp och pluggade. Och så ringde min matte lärare och berättade att han inte hittade mitt matte prov?! Snacka om att man blev chockad., trodde han skulle säga att det inte var lov eller nåt haha. Sen kom kusinerna och kicki hem klockan 12.30 och då var jag nästan klardig med mina läxor. Sen så efter ett tag kom charlotte och ida och hämtade vicke och därefter kom mormor och ove.
Sen när de hade åkt så gick jag och erika ut i skogen och letade svamp, och hittade tre lingon. En timme senare gav vi upp, och gick bara omkring lite. Vi checkade sandtaget lite och sen så gick vi hem.
Det blev inte långvarigt för vi blev genast ivägskickade till time för att köpa lite grejjer, så vi knallade dit i ett chill tempo. Cirkus en halvtimme senare var vi framme och kicki mötte oss med bil, så handlade vi lite och erika plockade godis. Höjdpunkten var när erika såg nå geisha godis och sa att det var "fett" gott. Ja ingen försår nog inte hur roligt det var bortsätt från jag och kicki som fick höra det. Den resterande kvällen så vare lugnt framför tvn, kolla lite idol. Jag har kommit på att han lars på idol inte är så jäkla bra bortsätt från intagningen, gillar han robin b, han hade cool röst haha.
Sen vare natti natti...



På lördagen vaknade jag av att en erika hade kommit och lagt sig brevid mig, "gå någon annan stans" sa jag då haha och somnade om. Sen så åt jag frukost och så tog jag en dusch. Därefter så fixade jag erikas hår och så följde jag med när ove och kicki skjutsade henne till skogsstigen. Sen så efter det så skjutsade ove kicki och ville till södertälje, för att de skulle på massage. Och jag lekte med datorn lite. Sen så vart klockan 15 och vi åkte och hämtade erika. Sen så flög tiden iväg igen och vicke kom hem och vi åt, sen vare tv. Och mitt i stjärnor på is så ringde pappa och sa att han kunde hämta mig så jag tackade och bocka, haha. Relief :D
Sen så åkte vi och köpte glass och så killen som stod i kassan verkade väldans pratgla, och därefter så såg vi tre moppepojkar som stegrade och grejjs. Sen så åkte vi hem och jag kollade vad grabbarna grus gjorde sen gick jag och la mig.



Idag så åkte jag med mamma till tantolunden och kollade på vickevire som spelade lite fotboll och så drog vi med oss erika och kollade lite i affärer. Och så såg vi amanda jensen, erikas idol haha kul för henne... Sen så åkte vi hem till kicki och dumpa erika och så hem igen och så gick jag nyss ut på promenad och nu e jag hemma, pluggar psykologi, sketa roligt =)



Så ere =D

// Mickan



????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0