Hallå hallå ...

Goddagens in the stuga. Micaela heter jag och är väldans trött. "pluggar" lite också, sketa kul liksom.

Denna fina, kalla dag så har jag varit i skolan och imorse så var det så jätte nice å äntligen spela riktig handboll. Sen så vare lite aerobics, och man har ju verkligen bra koordination, liksom jippie. Sen så vare lunch, typ tacos, gött me gurka. Sen så vare träningslära och sen stannade vi kvar till 4 för att kirra lite lpl, vilket vi inte kom nån vart med. Sen så efter hundra år gick jag och jessi till centrum och tog bussen till högdalen. Och halvägs hem  så hoppade jag in i bilen å åkte med mamma och chall för å köpa en grej, sen dumpade vi chall och åkte och handlade.
Sen vare middag och nu ere pluggish.

Så ere, inte så detaljerat men men. Så kan det vara.
Hare gött !!
// Mican

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli medlem på gratis kläder och få presentkort på hm, gina tricot eller jc, GRATIS! :D



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2646

2008-10-10 @ 11:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0