Don't wake me cause I'm deaming on angels on the moon ...

Hej, Micaela heter jag!
Idag vaknade jag i ottan, väldans tidigt med andra ord och jag ville inte upp, mot min förväntan så var jag tvungen. Jag gjorde allt jag skulle och sen gick jag till the buss.
Vid bussen kunde man hitta en lars och en jessica samt en erika. Å så åkte bussen till min skola och därifrån gick jag till hallen. I hallen så stod det hundratals med hinkar, eller iaf många på grund av att det droppade vatten från taket. Så folket tränade i lilla hallen och jag kollade på, för jag e fortf sjuk,
Sen vare fys och då lalade jag runt lite, sen vare dags för att börja göra sig i ordning och bege sig mot lunchen. Jessica berättade också om kaninerna som johan skulle få i present och sen att hennes pappa hade trott att jess, johan och anders hade suttit i vardagsrummet och diskuterat när dom i själva verket hade suttit i jessifs rum (dom pratade med stora bokstäver). Sen i alla fall så vare lunch och det va nån snitzel eller nåt och potatis.
Efter det så vare sistaminuten plugg till psykologin, hur skulle jag ha kommit ihåg den???? Sen så var det ju psykologi, muntligt läxförhör, jippie men det gick som det gick. Sen hundra år senare så vare naturkunskap och sen swop så var även det över.
Då tvingades jag gå å lämna datorn fast jag inte hade nån lust. Sen så åkte jag tuben med cissi och missade båda bussarna och fick vänta i miljarder år!!
Sen så kom bussfan och så åkte jag hem.








Väl hemma sa snodde lillebror mina pengar och sen så drog han på bio. Och jag datanördade ända tills fredrik ringde och frågade om jag ville göra nåt.
En 45 min senare så kom han och så kollade vi lite på datorn och sen så spelade vi lite guitar hero, sen gick vi ut. Vi tog en promenad till högdalen, och väl framme så möttes vi av jesustanten, lite kul sådär. Sen så letade vi efter freddes klasskompisar på ica och så var vi påväg mot coop men då i all hast kom freddrick på att han skulle hafft gitarr idag och att hans lektion skulle sluta snart så vi tvärvände för att inte möta nån därifrån. 
Sen så gick vi hem och så kom jag nyss in. 

Denna kväll så kommer jag att kolla tv, det där mat grejset på 4an, och sen sova =)
Så ere liksom, hare gött hej hej! 

// Mickisen
 




    


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0