23/10-08

Heej, nu sitter man för första gången idag framför datorn, men dock endast för att plugga. Har nämligen historia läxa ska skriva om nån jävla hulgurbulgur film samt om omskärelsens historia, liksom jahapp?! Har inte nån lust för fem öre med det skiten, får se om jag ens gör det.

Min dag började hur som helst med att jag åkte till sjukgymnasten och inga problem denna vecka med att komma fram i tid. Jag fick lite nya övningar och så fick jag även skjuts av pappa till skolan. Väl i skolan så fick jag gå och möta jessica och cissi i matsalen. Hann då också äta lite lunch. Sen så var det ett svenska prov som väntade, en novell analys på en text vid namn "pojkjäveln", så satt man med det i 2 timmar. Sen så när jag lämnade in skiten så fick jag nåt engelskt nutidskryss å finurla med, fick 10 av 12 rätt så det gick ganska skapligt iaf. Därefter vare matte och jag och cissi fattade inte ett piss, iaf inte i början. Sen så gick det frammåt iaf, och i 10 min innan vi slutade så gav jag upp.
Jag jessi och becca gick till bussen och så åkte man hem. Väl hemma så åt jag lite och sen vare bara direkt iväg på träningen. På träningen vare löpträning i en timme sen bar det av hemmåt. Och vi som var där bestämde också att vi skulle ut och äta någon gång, lite trevligt liksom. Sen en timme tillbaka har jag vart hemma och duschat och grejjer och nu ska jag väl fundera lite på om jag tänker göra min läxa eller inte. Sen så ska jag säkerligen kolla lite på greek, och sen ska jag sooooooooooooooova!!

Hare gött iaf =)

// Mickan :D



" Anonym " kan ju ta sig i rumpan =)



   
Snart ere lov !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0