Wensday ...

Japp, redan onsdag eller lill lördag om man så vill säga, liksom veckans mittpunkt. Snart ere helg och skönt är väl det. För min del blire jätte skönt med helg, för jag är verkligen helt slut, och kan behöva vila upp min mentala sida lite efter det som hände i fredags. Även fast att det var ett tag sedan så känner jag att det kan ta ett tag innan det blir bättre.

I alla fall så har dagen varit helt okej, jag gick upp, mot min vilja och sedan så gick jag till bussen. Där mötte jag jessif som vanligt och så kom bussen (som vanligt). Hilena och fia satt på bussen och vi satte oss vid dem. Sen 11 min senare så var jag utanför min skola, påväg mot hallen. Jag var med på handbollen till en början men sen klev jag av efter att jag fått så ont i knäna. Så jag gick och körde lite fys i lilla hallen men sen så gick jag tillbaka till stora hallen. Tillslut så var all handboll slut och vi avslutade med plankan och "kissekatten".
Japp sen vare en halvtimme tills vi skulle befinna oss i aulan, STRESS..
Men vi klarade det och klockan 10 befann vi oss i aulan för att lyssna på nån föreläsning i en timme, jippie!?!

Gubben babblade och babbla och så sa han "..slutligen.." och sen vare fan inte nåt jävla slut uten det kom en till jävla harrang om massa annat och det dära "slutligen" återupprepades flera gånger samma sak med "träning 30min 3 gånger/vecka" blablabla. Hade han slutat återupprepa grejjer hela tiden så kanske det hade fastnat nåt och då hade det kunnat vara kortare. Aja sen vare lunch, kan ju då påpeka att det inte går så snabbt när hela skolan ska äta mat samtidigt, men vi hann ju till lektionen.

Matte, matte, matte.. Jo men det är väl kul men jag blir så jäkla förvirrad av momentet vi håller på med nu, och när man väl kan det ena så kommer nåt annat som e jätte knas. Men så efter det så var det idrottsskador, det var mest bara att anteckna och sen en redovisning på slutet.
Efter det så vare hurry curry till bussen och så åkte man hem, eller nästan i alla fall. Jag fick gå in och handla lite på ica sen så gick jag hem.

Väl hemma var jag helt död, åt lite och sen så kom resten av familjen hem. Och så ringde jag fredrik och vi kom fram till att vi ska spela laser dome någon gång, och sen ska jag gå ut och möta honom halv sju ikväll så man inte bara sitter inne och häckar. E dock väldans trött idag, just nu. Men men jag får väl gå och lägga mig någon gång också..

Japp men nu vare färdigt med detta för dagen, hej hej!
// Mickan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0