Mitt lov + de senaste dagarna...

Ja som ni kanske märkt så har jag ju inte uppdaterat någe vidare, men nu kommer ett inlägg med det ni har missat. I onsdags så åkte jag hem för att åka och hämta Caramba, den lilla schäfern som bor hos oss. Sen så har jag mest tagit hand om honom, och jag var ute med fredrik på torsdags kvällen, sen på fredagen så vare chill under dagen och sen så gick jag till fredrik och så kollade vi på idol och en film med jessica och jennifer, kimberly och sandra.
Sen så vare ju då lördag och mamma fyllde år, jag bakade mockarutor och sen åkte challe och jag in till stan och shoppade lite.
Sen så vare partaj det vart 20 pers + hund i vår lilla lägenhet. Mysigt mysigt, och så på söndagen va det lungan jag tog det väldans lugnt. I måndags så vare skola och sen så pluggade jag och kollade på en film vid namn "death race" muy bien. Sen så vart det tisdag och så vare skola och sen massa plugg, challe somnade vid 3 på dagen och vaknade klockan 8 imorse, snacka om trött.
Men så idag hare vart skola och nu är jag död, har vart ute med hund och sen damsugit och ja nu dör jag nästan.

Så ere med det, där e lite kort information men nu ska jag kolla lite gossip girl =)

// Mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0