Kyckling på fredag =)

Halloj, sicken underbar dag. Det är fredag och helt underbart. Dagen gick ju till såhär, jag gick upp stressade, packade träningskläder och ruschade till bussen. Väl framme så får jag vänta ett tag och sen kommer jessif och bussen. Jag kännde mig otroligt fjollig när jag gick och bar på en jäkla puma väska istället för min vanliga träningsväska, men hellre en nästan full puma väska än en halv tom träningsväska (tyckte jag då).

Aja 11 min senare så gick vi ner mot matsalen för frulle med klassen, det saknades bara en sak... Klassen!
Men dom dök upp lite vart som. Och till frukost nr 2 blev det juice och lite fil, just bara för att det kändes konstigt att ha frukost med klassen utan att äta frukost.
Men sen så gick vi upp till klassrummet och började kolla på "Schindlers list", hemsk. Den handlade då för dom som inte vet om förintelsen av judar som skedde i tyskland.

Men klockan 10.10 så skulle jag dra, time for the sjukgymnast, så min limmo väntade ju utanför. Pappa skjutsade mig till bosön och så tränade jag där i en timme, riktigt skönt faktiskt. Sen så vare hem och direkt ut med hunden.
Kallt var det, men jag gjorde ju jycken gla och han var betydligt mer lydig idag än igår.

Nu e chall hemma, jag e hemma hund e hemma men mamma och pappa is at work... Men så snart de kommer hem så ska pappa skjutsa mamma till stan där hon ska ut med polare och sen blire middag a lá micaela här hemma. Ska försöka göra nåt gott utav lite kycklingfiléer. Får väl se hur det går =P
Sen ska chall på träning å så går väl jag ut och hämtar honom sen.

Så ere cya
//Mickan


Klicka f�r att st�nga bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0