Fy faan ...

Jag har sån jäävla huvudvärk, vet inte vad jag ska göra. Kom precis hem från skolan. Dagen började med att challe kom in nån gång på morgonen och ställde frågan, "när börjar du?". Det var ju intressant att veta, speciellt när jag låg och sov. Jävla unge!! =P
Sen så vaknade jag klockan 08.10 och kunde inte somna om igen så jag klev upp. Gjorde ingenting förns 09.30 då jag gick ut med hunden och sen efter det så åt jag och sen for jag till skolan.
Väl i skolan så vare lite psykologi, "kriser" var ämnet, kul för mig som e inne i en kris. Sen vare massage, jag stod väl mest i ett hörn, gjorde inte så mykt, pratade lite med victor wang. Sen va det äntligen schlut, och jag gick till centrum och tog bussen hem, väl på bussen höll jag på å dö av min jävla huvudverk jag har haft hela helgen. Sen så mötte jag pappa och hunden och gick hem.

Men nu ska jag umgås med familjen, kanske ska kolla på film sen som jag inte gjorde igår.
Hare bra

// Mickan


Hunden som gör livet värt att leva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0