En helt vanlig tisdag... med regn

Ja denna dag började som många andra, jag var trött, jag gick upp ändå och så gick jag till bussen. Men denna dag kom jag mer i tid till bussen. Väl vid hållplatsen så tog det ett tag innan jessif kom dit, men tillslut kom hon. Och när vi stod där så regnade det massa, å så kom en "berusad" person och frågade vart nåt jäkla hav låg, "tal, och du ska gå i skolan" ??!! Liksom jaha. Så mykt brydde jag mig om det, å så kom bussen och 11 min later så var vi framme. Hade engelska/svenska och efter det så vare lunch. Det är lite tråkigt att skolmaten blir sämmre =S
Efter maten så rörde vi oss långsamt mot klassrummet för att ha samhällskunskap, och jävlar vad jag blev sur på tanten. Först säger hon att man ska göra en sak och när man gör det så säger hon bara näej de skulle du inte, i stort sätt.
Aja men sen så vare typ ingen mentorstid, och vi fick pröva overaller om vi ville men jag kännde inte för det. Jag blev lurad att följa med jessif och vänta på johan medans han va på nåt jävla friends möte med "tanten". Aja en timme senare var han väl klar och vi åkte bussen till högdalen, sen gick jag hem i regnet, kulkul!

Mat,byta kläder, promenad med hunden och sen träna. Och efter träningen så for jag hem, gick ut med doggen igen och gick då till centrum och köpte kaffefilter och då satt fia i kassan, lite kul. Så gick jag hem och nu kollar jag ugly betty. Snart ere house sen så hade jag tänkt att sova.

// Mickan


Rättvik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0