Vänta aldrig på rätt ögonblick, det kommer aldrig

Tjo!

Har precis ätit och kollat senaste avsnittet av Gossip Girl. Det börjar bli lite skumt nu mera, men men. Idag har det väl varit ganska chill, men mina knän gör ont så in åt helvete. Men i alla fall jag gick upp 06.55 klädde på mig packade och sen promenerade jag till bussen. Där mötte jag Jessif helt otroligt va?! Men aa sen så åkte vi buss det var segt, tjejen som liknar en kille och hon tanten som babblar så jävla mycket klev också på. Men sen så vandrade vi mot hallen, vi såg även cissi som då hade kommit ganska tidigt. Aa och så berättade jessica om sin lättnad för en viss sak (men jessica erkänn att det hade vart lite kul med en herr morris). Väl i hallen fick vi vänta ettt tag, sedan så kom uffe och annika och då vare bara ut och springa. Jag började springa men tvingades sedan att gå för att jag fick ont i mina knän. Måste ringa min sjukgymnast igen. Men jag gick 5km i alla fall efter det så fick jag vänta lite på alla andra. * Sedan så började handbollen jag kan inte säga att jag presterade speciellt bra är lite förrvirrad för tillfället (något som kanske inte syns utåt). Men i alla fall sen satt vi och chillade ett tag, efter det så drog vi oss mot omklädningsrummet. Efter det påväg till matsalen berättade jessica en liten hemlis om vad som hände i killarnas omklädningsrum, usch tyckte både jag och cissi. Det var riktigt skarrigt haha. Sen till mat vare nå "skosula" enligt becca och så fanns det ju ris och kyckling. Helt okej faktiskt. * Sen så gick jag och cissi till bibblan för att hitta deckare. Vi frågade hon som jobbade där om hon hade några tips så ja cissi lånade en bok, jag hade glömt mitt lånekort så jag la undan två böcker. Efter det så joinade vi folket vid trappan, jaop. * Efter det så öppnades klassrummet och ja vi gick väl in där. Då under svenska lektionen fick vi reda på att vi inte skulle läsa hela deckarna så jag la undan böckerna till vilken nytta då?
Ibland blir jag lite trött på det dära. Men sen vare mentorstid, vi fick reda på lite om morgondagen och dagsverket. Aa och klockan 14 slutade vi. Jag och cissi gick till bussen och den missade vi, oväntat. Men i alla fall så dröjde det inte lång tid innan nästa buss kom. Cissi klev av i hökarängen och jag väntade på min buss. Men den kom ganska snabbt. Väl hemma sitter lillebror och kollar nickelodeon, och jag drar mig mot den andra tvn. Kollar lite "7th heaven" efter det så hittade jag på nåt och sen vare OC som gällde, vilket liv! Sen kom mamma hem mitt i det program som kom efte som jag inte kommer ihåg vad det heter och räddade mig. Vi åkte och handlade, sen åt vi nyss dåra eller kanske för en 45 min sedan men det känns som nyligen. Men nu sitter jag vid datorn och ska snart dra mig till köket och äta jordgubbar.

image267


Nu ere ugly betty och sen ere house men ha en chillkväll ,för det ska jag.
Hejdå!
// Mickan

Kommentarer
Postat av: anonym

uppdatera!
; )

2008-05-07 @ 18:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0